• Ana Sayfa
  • Ürün İnceleme
  • Alışveriş
  • Öğrenelim
  • Blog SatışMüziklerKitaplarKendin Yap (DIY)

    14 Kasım 2015 Cumartesi

    İzmir Avon Siparişi | Duyuru#3

    Merhaba arkadaşlar,

    İzmir'deki dostlarım artık Avon siparişlerini bana ulaştırabilirler. Artık temsilci aramanıza gerek yok. Özellikle indirimler, kampanyalar, özel fırsatlar için lütfen benimle iletişime geçin.

    İsterseniz buraya tıklayarak internet sitesinden siparişlerinizi oluşturabilir veya iletişim bilgilerimi kullanarak direk bana ulaştırabilirsiniz.

    Teslimat için en uygun ortak nokta seçilecektir. Bu konuda hiç sıkıntınız olmasın.

    Siparişlerinizi bekliyorum. Hoşçakalın :)

    İletişim: burcukarabayr@hotmail.com
    burcukarabayr93@gmail.com
    (Cep telefonundan ulaşmak isterseniz lütfen bana telefon numaranızı mail olarak atın. Hemen geri dönüş yapacağım)

    4 yorum:

    1. selam kolay gelsin canım :)
      instagramda bir çekiliş başlattım sizi de beklerim :D
      https://www.instagram.com/kozmetikpsikolojisi/

      YanıtlaSil
    2. Blogunu takibe aldım canım bende beklerim sevgiler http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

      YanıtlaSil