• Ana Sayfa
  • Ürün İnceleme
  • Alışveriş
  • Öğrenelim
  • Blog SatışMüziklerKitaplarKendin Yap (DIY)

    1 Mayıs 2016 Pazar

    21. İzmir Kitap Fuarı | Alışveriş#10

    Herkese merhabalarrr,

    İzmir'de artık gelenekselleşmiş olan kitap fuarı 16 Nisan'da açıldı. Ben daha öncesinde listemi hazırladım. İnternetten fiyatları araştırdım. Tabi ilk gün koştura koştura gittim. Çünkü fuarın son günlerine doğru kitaplar kalmıyor. Geçtiğimiz senelerde bu sorunla birçok kez karşılaştım. Fuara girince elime listemi aldım ve sırayla her yeri dolaştım :)

    Gelin aldığım kitapları inceleyelim şimdi :)

    Arkadya, Martı, Pena, İthaki, Koridor

    1. Tess'in Gözyaşları - Pepper Winters: 10 lira.
    2. Sana Söyleyemediğim Her şey - Celeste Ng: 10 lira.
    3. Elveda Haziran - Sarah Jio: 12 lira.
    4. Agapi Ölümsüz Aşk - Sarah Jio: 15 lira.
    5. Yeşil Deniz Kabuğu - Sarah Jio: 15 lira.
    6.Ardımda Kalanlar - Ellen Marie Wiseman: 12 lira.
    7. Kafes - Josh Malerman: 15 lira.
    8. Öldürme Dersleri - Saul Black: 15 lira.

    Pegasus, Arunas, NTV, Destek, Uykusuz, Penguen

    9. After (Karşılaşma) - Anna Todd: 23 lira.
    10. S*ktir Et - John C. Parkin: 5 lira.
    11. Bir Psikiyatristin Gizli Defteri - Gary Small & Gigi Vorgan: 15 lira.
    12. Yarım Kalan - Ertürk Akşun: 3 lira.
    13. Aşk Uykusu - Mehmet Coşkundeniz: 5 lira.
    14. Yirmi5 - Selcan Aydın: 3 lira.
    15. Sıfır - Tunç Kılınç: 15 lira.
    16. Penguen Kitap Dergi: 7 lira.
    17. Uykusuz 2016 Takvim & Not Defteri: 7 lira.
    18. Kedili Kitap Ayracı: 2.5 lira.

    Benim aldıklarım bunlar. Hepsini sıraya koydum, yavaş yavaş okuyacağım. Açıkçası sabırsızlanıyorum okumak için hepsini :)

    Kendinize cici bakın, hoşçakalın :)

    5 yorum:

    1. Güle güle oku. Fiyatlar da kitaplar da süper. Bu sene fuarı kaçırdığıma üzüldüm :(

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok teşekkür ederim. Olsun seneye gelirsin üzülme :)

        Sil
    2. güle güle okuyun hepsi çok güzel kitaplar özellikle Sarah Jıo'nun kitapları ayrı bir dikkatimi çekti :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok teşekkür ederim, tavsiye ederim Sarah Jio'nun kitaplarını. Sıkı bir hayranıyım. Bunlar hariç bütün kitaplarını okudum :)

        Sil
      2. Çok teşekkür ederim, tavsiye ederim Sarah Jio'nun kitaplarını. Sıkı bir hayranıyım. Bunlar hariç bütün kitaplarını okudum :)

        Sil