• Ana Sayfa
  • Ürün İnceleme
  • Alışveriş
  • Öğrenelim
  • Blog SatışMüziklerKitaplarKendin Yap (DIY)

    11 Temmuz 2015 Cumartesi

    Flormar: Online Alışverişim | Alışveriş#3

    Hepinize selamlarrr, ben geldimmm :)

    Umarım keyfiniz yerindedir. Benim çok yerinde. Bu aralar baya alışveriş yapmıştım. Çok birikti ama yavaş yavaş sizlere göstereceğim yakın zamanda. Lütfen takipte kalın :)

    Bugün başlıktan da belli olacağı üzere Flormar alışverişimden bahsedeceğim.


    Ürünler gördüğünüz gibi sağlam bir kutuda, üstünde ve altında köpük konmuş bir şekilde gelmektedir. İlk başta çok tereddüt ettim. Ojeler dökülür mü, kırılır mı vs. diye. Ama Flormar kalitesine güvendiğim için aldım ve sonuç ortada :) Kargom 2.gününde elime ulaştı ve ben de cicilerime kavuştum :)

    Şimdi ürünlere gelecek olursam;

    Ojeler: Feather Look serisinden iki oje, Satin Matte serisinden bir oje ve Silk Satin serisinden iki oje aldım. Light Summer serisinden bir oje hediye geldi.

    Pudra: Deluxe Multi Effect Powder ürününü aldım. Çok merak ettiğim bir üründü. İçerisinde hem bronzer, hem pudra, hem allık bulunuyor. Ama siz bu dört rengi istediğiniz her yerde kullanabilirsiniz. O yüzden çok pratik buldum ve denemek istedim. Bendeki rengi DM1. Ürün için tık tık.


    Ojeler soldan sağa; Feather Look F07 Goldfinch, Feather Look F03 Lovebird, Light Summer LS08, Satin Matte GS13 Orchid, Silk Satin SS04 Babydoll, Silk Satin SS09 Pjs.
    Feather Look serisi için tık tık, Light Summer serisi için tık tık, Satin Matte serisi için tık tık, Silk Satin serisi için tık tık.

    Ve fiyatlarına gelecek olursak; Deluxe Multi Effect Powder ürününü 10 TL'ye, ojelerin hepsini 1 TL'ye aldım. Ve 1 TL kargo ücreti ödedim. Flormar bazı günlere özel Kargo 1 TL kampanyası yapıyor. Ben de bundan faydalandım. Siz de Flormar'ın internet sitesinden kampanyalara ve indirimlere gözatabilirsiniz.

    Benim alışverişim bu şekildeydi. Hepinize mutlu haftasonları diliyorum. Kendinize cici bakın. Tekrar görüşmek üzere, hoşçakalın :)




    2 yorum:

    1. Flormar'ın online sitesinde gerçekten iyi kampanyalar oluyor. :) Her siparişi deneme ürünü koyuyorlardı. Sizinki gelmedi mi acaba ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Gerçekten öyle :) Şöyle ki iki ayrı siparişim oldu benim. Diğerini de yazacağım. Bu siparişimde örneğin bir numune yolladılar. O da kırmızı olan. Advice Skin Geometry gündüz kremiydi. Son siparişimde yollamadılar mesela. Ben de anlayamadım :)

        Sil