• Ana Sayfa
  • Ürün İnceleme
  • Alışveriş
  • Öğrenelim
  • Blog SatışMüziklerKitaplarKendin Yap (DIY)

    18 Eylül 2015 Cuma

    Bayram İndirimleri | Duyuru#1

    Evvet hepinize yeniden merhabalarrr :)

    Yorgun olmama rağmen kendimi çok enerjik hissediyorum bugün.

    Ihımm hemen konumuza dönelim. Hepiniz artık biliyorsunuzdur. Bayramda, bayram öncesinde kişisel bakım marketleri bir sürü indirim yapıyor. E tabi ben de bunu bildiğim için ne ihtiyacım varsa bayram indiriminden almaya çalışıyorum (çok acil olmadıkça!)

    Şimdi gelelim bu güzel indirimlere;
    Gratis'in indirimleri 17-20 Eylül tarihleri arasında geçerli.

    Gratis

    Gratis

    Watsons'ın indirimleri de 18 Eylül tarihinde sadece Watsons Card üyelerine özeldi. Ama panik yapmayın. Rutin bayram indirimi Watsons Card'ı olmayanlara 19-23 Eylül tarihleri arasında geçerli.

    Watsons

    Rossmann bayram indirimi de 17-23 Eylül tarihleri arasında geçerli.

    Rossmann

    Rossmann

    Rossmann

    Rossmann

    Migros'ta da %50 indirim var. Ama malesef tarihlerini bilemiyorum. Bugün vardı mesela.

    Eğer ihtiyaçlarınız varsa bayram indirimlerinden faydalanıp çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.

    Ben de bu fırsatı kaçırmadım tabiki. Yarın alışveriş yazımı sizlerle paylaşacağım. Takipte kalın ;)

    Haydi şimdi koşun mağazalara :)

    Kendinize cici bakın, hoşçakalın.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder