• Ana Sayfa
  • Ürün İnceleme
  • Alışveriş
  • Öğrenelim
  • Blog SatışMüziklerKitaplarKendin Yap (DIY)

    15 Eylül 2015 Salı

    Essence Eyeshadow - 15 Hazel Me Not! | Ürün İnceleme#6

    Herkese yeniden merhaba :)
    Uzun bir süre aranızda yoktum. Blogumu takip ettim ama yeni bir post yazmak için hiç enerjim olmadı. Ben de artık kendimi toparlamak adına yeniden bilgisayarımın başına geçtim. Kısmetse artık sizlerleyim :)

    Bugünkü konuğumuz Essence'in şu meşhur farlarından 15 Hazel Me Not!
    Şu sıralar tam da böyle far arayışındayken elime geçti kendisi. Görür görmez aşık oldum :D Günlük bir far almak istiyordum ama ne belli olsun ne de belli olmasın istiyordum. Ve tam bu isteğimi karşılayacak  bu farı buldum.

    Kendisi şu şekilde;


    Essence göz farı

    Essence göz farı

    Böyle tatlı, yumuşak, çok güzel bir toprak rengi. Günlük kullanıma çok uygun. Ben sadece gözlerime biraz derinlik katması için katlanma bölgesine uyguluyorum. Bu işlemi de Eklips'in yumuşak far fırçasıyla yapıyorum. İstediğim kadar renk yoğunluğunu arttırıp azaltabiliyorum. Çünkü gerçekten risksiz bir renk. Günlük olması açısından da bu farın üzerine kirpiklerime sadece maskaramı uyguluyorum.


    Essence göz farı

    Çok tatliş bir renk değil mi :)


    Essence göz farı

    Üstteki fotoğraflarda böyle daha açık bir renk çıkmış ama tam olarak bu renk. Sizce nasıl ben bayıldım bu fara. Çok yumuşak, sürümü falan çok kolay gerçekten. Fiyatı da bir o kadar uygun. Aslında fiyatı 6 lira. Ama Gratis'te geçen hafta %50 indirimle 3 liraya buldum. Bu fiyatı da bulmuşken almamak olmazdı değil mi ama :)

    Bugünkü konuğumuzu yani Essence Eyeshadow - 15 Hazel Me Not! ürününü inceledik ve yazımızın sonuna geldik. Hepinize mutlu haftalar. Kendinize cici bakın, hoşçakalın :)

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder